Ko sem začela delati v pisarni, se mi je velikokrat zgodilo, da me je poklical šef ali pa prišel v mojo pisarno in mi rekel, da si moram nekaj nujno zapisati. Zadevo je na hitro povedal in predno sem našla zvezek ali list papirja, sem že zdavnaj pozabila. Potem sem iskala neke rešitve in se mi je zdela še najbolj smiselna ta, da imam papir konstantno pri sebi. Kupila sem si podlago za pod tipkovnico in na tej podlagi so bili listi za pisanje.
Tako sem ugotovila, da je to res odlična zadeva zame. Tako imam pri sebi konstantno nek kuli in samo pišem. Občutek je seveda tak kot da pišem na mizo ampak imam pod rokami dejansko list papirja. Tako sedaj ko pride šef v pisarno, začnem samo pisati in imam prostora in časa kolikor želim. To potem prepišem nekam v zvezek z nalogami in imam tam vse malce lepše napisano. To mi je že velikokrat rešilo in prihranilo stres. Ko je list poln, ga samo odtrgam in že imam spodaj svež list. Prej sem morala imeti konstantno nek zvezek pri sebi, nikoli nisem vedela ali ga bom rabila ali ne.
Vedno me je motil, saj sem imela še druge stvari zraven in mi je bil samo v napoto, zato sem ga velikokrat dala stran in ravno takrat je prišel šef. Tako sem se že velikokrat tepla po glavi ampak sedaj imam rešitev in me ta podlaga prav nič ne moti in jo skoraj da ne opazim, samo začnem pisati pomembne podatke.